Sedos2121 kızıma 2-3 ay yedirdim hero baby mamasından. Sağlıksız diyenlere şaşırıyorum açıkcası sonuçta bebeklere özel yapılan bir ek gıda. O zaman diğer mamaları da almayın onlarda sağlıksız olabilir o zaman madem kavanoz mama öyleyse 🤔 kızıma 6.ayından sonra yedirdim 2-3 ay dediğim gibi sonra almadık zaten yemeklerden falan da alışınca arada şimdi kendim yapıyorum. O kavanozlar da baya iş gördü yogurt mayalamaya süper oluyordu 👍☺