DerenAraz Merhaba hanımlar 3 ay 4 günlük oğlum sürekli oturmak istiyor yatirdigimda huysuzlanıyor. Bana da 3 ay erken gibi geliyor. 3. Ayında destekli bişekilde oturtan var mı?
Deletedmom60 DerenAraz benimkide 3 aylık doktor kontrolu var bugün sordum ne zaman oturabilir diye 5 aylıkken dedi bebeyatmaza koyabilirsin tam oturur pozisyonda olmayacak şekilde dedi
Birmerveanneee Bebeğiniz oturmak yada oturmamak kararını tamamen kendisi verecektir ve akışına bırakmanız gerekir. Üç ay evet erken bir dönem bir süre daha beklemenizi ancak 6 ay gibi bir kural olmadığını bilmenizi isterim🍭 İyi geceler 🧡
Filizz66 DerenAraz ben oturtuyorum kucağımda çünkü oturmak istiyor yatmak istemediğinde biraz kaydırarak oturuyorum yatırdığım zaman sürekli başını kaldırıyor ve belli bi süre sonra huysuzlaşıyor
Mungan4089 DerenAraz kucağınızda destekli bir şekilde oturtabilirsinuz bebek yönlendiriyor zaten sizi benim kizimda 4 aylik oturmak kalmak istiyor bazi bebekler daha erken yapabiliyor bunları