Esliminannesi https://i.imgyukle.com/2020/10/19/InX5un.jpg) kızlar bebeğim 48 günlük sizce bu nedir ? Biz bi ücra ilçede yaşıyoruz eşimin işinden dolayı buradaki doktora götürdüm yeni doğan bebekte normal dedi sadece bebek yağı kullan geçer dedi . Ama 15 gün oldu boyunda başladı şimdi yüzüne vurdu bu doktorlara da güvenemiyorum ne diyorsunuz ?
Emir123ali Esliminannesi canım arada yüzünde kızarıp kayboluyorsa anne sütü alıyorsa özellikle yediğin kahvaltıya dikkat et benim oğlumdada var 5 aylıyız sonradan çıktı vücudundada var egzamaya döndü kan verdik alerji olarak bakılcak
Aslancikk Esliminannesi alerjik bir duruma benzio..eğer anne sütü alıyorsa canim srn süt ürünleri kuruyemiş bide yumurta ve içinde yumurta olan hiç birsey yeme o şekilde dene
DenizArya Esliminannesi süt ve süt ürünleri fındık fıstık çerez fazla yemeğin hatta alerjisi geçene kadar alerji olmuş yediklerinize süte geçtiği için
Esliminannesi Annesirintugceuzun bende öyle hissediyorum iki doktor da geçer dedi eşimde ehvam yapıyorsun diyo
Annesirintugceuzun Esliminannesi Alerjik bir bebek olabilir. Benim kızım da öyleydi çünkü. Takip edin geçmezse gastroentroloji bölümüne gidin. Diyet yapmanız gerekebilir . 👌
Esliminannesi Hunilianne Allah senden razı olsun şimdi içim rahatladı götürdüğüm doktorla aynısını söylüyor
Esliminannesi Hunilianne hayırla inşallah . Etrafımda anne olan ay bunlar ne değişik herşeyi sorun yapıyorlar dediğim ne varsa şu an ben yapıyorum 🙈
Melici Esliminannesi alerji gibi kakası mukuslu mu? Ya da huzursuzluk fazla gaz, gürültülü kaka yapma var mı? Doktor desteği alamıyorsanız, Süt ürünlerini yemeyi kesip (en az 15 gün) bi deneyebilirsiniz gerileme oluyor mu diiye en çok laktoz alerjisi çıkıyor çünkü
Esliminannesi Melici son bir bezinde hafif mukus gördüm . Gaz problemi şükür hiç yaşamadık ama ishal olduk günlük 6 7 kez bez değiştiriyorum sadece kakası bu . Süt kesinlikle içmicem deneyeceğim bakalım
Melici Esliminannesi kakasının fotoğraflarını çekip bir sorsanız aslında, benim oğlum da alerjik, sadece süt değil tüm süt ürünlerini kestik malesef, yoğurt, peynir tereyağı süt içeren her şey, bir süre deneyin siz de belki iyi gelir çok geçmiş olsun