Bugün 1 yaşına girdi oğlum. Ek gıdanın baslariñda cok istahliydi blw de yapiyorduk herseyden de yiyordu fakat artik sadece kahvaltisini guzel yiyor sonrasinda da meyve pureleri yapiyorum onu yiyor onun dısında hicbirsey yediremiyorum istemiyor. Mama sandalyesinde de otrmak istemiyor sureklide memeye saldiriyor. Neler önerirsiniz yemedigi icinde gece daha cok acikmaya basladi. Fikirlerinize ihtiyacim var. Sizler kac öğün neler yediriyorsunuz.