Tugbabayam 13 aylıkken 2. Uykuda zorlanmaya başlamıştı acaba tek uyku mu istiyor diye düşünmüştüm denedim de biraz ama daha kötü oldu 2 uyku yapıp ilk uykusu 1.5 saat falan 2. Uykusu 45dk kadar olarak devam ettik ve 17. Ayda tek uykuya geçtik. Bence hala 2 uyku yapıp uyku sürelerini kisaltabilirsiniz uzun uyuyorsa. 2. Uyku akşamüstü şekerleme şeklinde olmalı.