Melinamm Yurtdışında yaşıyorum orada kullandığım İKEA’nın antilop modeliydi,oradayken memnundum.Türkiye’ye izine geldik annem ve babam burada kullanmamız için A101’den mama sandalyesi hediye ettiler sağolsunlar.Baya memnunum baya sağlam ve geniş kemeri de var önünde oyuncağı da var.Şimdi düşünüyorum da İKEA’nın modeli buna göre baya küçükmüş.Fazla para vermek istemiyorsanız A101 - Bim aynı ürünleri getiriyor hep.Onları takip edin derim🎀