Aydan123 Merhaba tatli anneler oglum 3ay 7 gunluk kundaksiz uyuyunca eliyle kendini uyandiriyor ama kundakda yapmak istemiyorum rahat uyusun diye siz kundakdan ne zaman cikdiniz?
Melikederinakinnn Aydan123 4 aydlikti bizde kundagi biraktik kendi kendine ilk zamanlar cok sicrama oluyor ama sonra alisiyorsun
Aydan123 Giraysmom20 bende yarim yapiyorum canim ayaklarini acik birakiyorum zaten cok haraketli ayaklariyla ustunu aciyor gece kac kere ustunu ortuyorum bakalim bizimki ne zaman kundaksiz uyuyucak
Aydan123 Melikederinakinnn evet ya kundaksiz uyutup koyuyorum bide bakiyorum gozunu ovuyor emiziyini cikariyor sonrada agliyor 🤦♀️
Giraysmom20 Aydan123 dördüncü aya kadar kundağı doktorlarda onaylıyor sıkıntılı hissetmeyin zaten havalarda serinliyor sırtını sıcak tutar en azından
Taze1mom Ben de aynı şeyi yaşıyorumm 3ay23günlük bebeğim kundaklıyken daha uzun uyuyor kundak yapmazsam 10 dk da uyanıyor
Giraysmom20 Aydan123 kalın giydirip kalın bir örtüyle kundak yapıp birde örtüyorsanız terliyor olabilir uyku tulumu giydirip müslinle kundak yapın örtmeyin yeter
Giraysmom20 Aydan123 uyku tulumu kalınsa örtmeyin kalın değil penye gibiyse ince çok amaçlı örtüler var onunla örtün ama kundağı müslin olsun kalın değil
defnemilam 5 aylik olucaz bende kundak yapiyorum ergopouchun kundak uyku tulumunu aldim 1 tog kollari iceride kaliyor ustune bir sey ortmemede gerek kalmadi .kollarini serbeste alistirirsam yelek gibide oluyor. fiyat biraz yuksek ama cok isime yaradi
kahvekokusuu eylulmin bende yapmicam diyordum ama annem yapti bi kac kere fark ettim ki daha güzel rahat uyuyor hep yarim kundak yapiyorum merak ettim sizin bebisiniz uyanmiyo mu ellerini yüzüne falan götürüp