Ah herkeste aynı dert bende 78 le hamile kaldım 110 la doğum yaptım🤭🤦🏼♀️3 aylık olduk hala veremedim ya emziriyorum birde ödemimi atamadım bebeğim hastanede kaldı lohusalıkta kendimi çok üşüttüm kollarım bacaklarım şiş hala çok sertler inanın annem bi dokundu odun gbi diyor ne yapacağım bilmiyorum yediğime içtiğime dikkat edeceğim bundan snra birde doktora görünmeyi düşünüyorum inşaAllah veririm ya 78 dim ama hiç öyle durmuyordum etim sertti kipti yani o yüzden 67 felan duruyordum kimse inanmıyordu 78 olduğuma ama öyle olsam yine iyi birde göbeğimde öyle duruyor saramadım şimdi sarsam bi faydası olur mu 🤔😐