Tubidy
[bilinmeyen] neyle sağıyorsunuz ? Elektrikli mi ? Benimde gelmiyordu makineyi kullanmayı bilmiyormuşum 🙈önce uyarma pozisyonunda kullanıp sonra sağım yapmam gerekiyormuş. Birde bebeğin her bezi kakalıysa doyuyor demekmiş 😊sağlık ocağındaki ebemiz o şekilde bilgi vermişti
Akrhnm
[bilinmeyen] facebookta enzirme akademisi die bi grup var takibe alırsan orda uzmanlar sagmayı detaylı ve profesyonel bşr şekilde anlatıyor. Memen sagmaya alışık olmadıgı için az süt geliyor. Gruptakiler 4 saattte bir sagmak gerektiğini söylüyor.
Nily
[bilinmeyen] normal canım bemimde öyle. İlginc bi sekilde sıkınca fışkırıyo ama sagınca az geliyo. Aylık kontroldr bizimkide iyi cıktı. Dmekki var bişeyler bu makinalar beceremiyor bebeklerimiz iyi vakumcu😀
Efkoca
Canım süt sağma makinalarını es geç bende makinayla sağdığımda süt gelmiyordu mochi göğüs pompası aldım çok memnunum tavsiye ederim hiç sağmaya uğraşmana gerek kalmıyo takıyosun kendisi boşaltıyo göğsü :)
Azraninnnannnesi
[bilinmeyen] göğüsleriniz dolu iken mi sağıyorsunuz ? Ben sağma makinesini sadece ilk 10 gün sağmak için kullandm onun dışonda gerekmedi bende denediğimde 50 cc zor çıkıyor doktora söyledim kilo almasında hiç bir problem yok. Kilo alan bebek doyuyor demektir.