Tanereyluldeniz BombastikTurta nefes alır canım korkma. O ayda bir bebek kendini kurtarır zaten benim kızım da hep yüz üstü yatar 3 aylıktan beri. Çoraplar kan dolaşımını yavaşlatır çıkarmak gerekir. Pijamasını biraz büyük alıp ayaklarının üstüne kadar çekebilirsin
BombastikTurta Tanereyluldeniz ayakları terliyor canım sürekli hiç durmadan bu bi hastalık cikardigim zamanda kuruyor ve demir gibi oluyor ne yapacam bende bilemiyorum
BombastikTurta paputmoms minicik ısırıp gözümün içine bakıyor ne yapiyosun anne der gibi yok bise yok diyorum guluyo o da garibim 🤣🤣
Nil_Oz BombastikTurta 😂benim kızımda böyle uyuyordu ama kendi kendine şimdi stil değiştirdi. Hiçbişey olmaz korkmayın rahatsız olsa kendisi döner böyle rahat ediyor demekki 🍀
paputmoms BombastikTurta 😂😂😂😂 insan hem kıyamıyor hem de alıp löp löp yemek istiyor o ayakları elleri popoyu 😂😍
_yaseminturann BombastikTurta bizde de aynı şey hatta direk gömüyor artık deliricem korkuyorum korkma pay vardır diyorlar ama anlamıyorlar birde prematüre doğdu resmen yarı uyanığım
Aysenurl BombastikTurta benimde oglum ayni bu sekilde dönmeden rahat edemio bnde tedirginim surekli basindayim careyi kundak yapmakta buldum:(
Erencinarinannesi [url=https://hizliresim.com/CLObjU][img]https://i.hizliresim.com/CLObjU.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/CLObjU][img]https://i.hizliresim.com/CLObjU.jpg[/img][/url] Buda bizim 15.5 aylık model
BombastikTurta Erencinarinannesi oy maşallah yerim o kirpikleri 🧿böyle uyusa éllemem benim kinin ağzı hiç görünmüyo
Papatyaseverr BombastikTurta ahaha kıyamam ya 😊sen bizimkinin uyuyusunu görsen bide 😀 boyun havada kol vucudunun altından cıkıyor popoda arkada büyük adam gibi uyuyor ısırasın geliyor
DogaLina BombastikTurta yastik normalde cocuklara gore degil ama bogulma onleyici yastiklar var cok ince ondan al kafasinin altina. boyle yatsada rahat nefes alid