Kızlar kızım 8aylık doğduğundan beri bebek arabasını pusetli kullandık şimdi ise büyük tarafına oturtarak etrafa bakınmasını istiyorum ama o büyük aparatı oturma pozisyonuna getiremedim bi türlü 🤷🏻♀️ Altta bi demiri var onu öne çektim biraz oldu gibi ama bebeğimin popişini koyacağı yer küçücük bu bebek arabasından olanlar bana anlatabilir mi videolarıda izledim o kısmı yok🤦🏻♀️