Mervearas123 Melekler boschun üzerinde kullanacağınız tableti gösteriri sizin büyük ihtimal finish olması lazım belki o yüzdendir
Giraysmom20 Melekler Bosch makinalarında finish jel tableti öneriyor 🤷🏻♀️ Bimin taş tableti yada diğer taş tabletler erimeyebiliyor
Donmez95 Bende de bosch var makinanın deterjan gözüne koymayın doğrudan içine atın çözülüyor bende de erimiyodu ine atmaya başladım.
1anne1bebe Bulasık makinemin markası Bosch tablet Finish kullanıyorum tertemiz yıkıyor değiştirin bence
Melekler Lawyer_Mom ben fairy tablette sevemedim ya 2.5 saatte yıkanıyor birimde sanki hala bardaklar limon kokuyor gibi
Melekler Giraysmom20 evet öyle herhalde şuan da finish sıvı ile çalıştırdım güzel yıkamıştı ama hep erirdi Arada erimiyor
Donmez95 Melekler ben hep öyle yıkıyom tertemiz oluyo zaten oda makinanın içine atıyo kapağı açıp makinanın o gözünde kalmıyo ki 😀
Giraysmom20 Melekler arada oluyor öyle su yeteri kadar ona gitmiyordur önünde engelleyen bişey kalıyorda olabilir ben finish quantum çamaşır suyu etkiliyi kullanıyorum çok memnunum
Birprensesaannesi Melekler Ama ben BİM’in bulaşık tabletinden hiç memnun kalmadım. Beko benimkide hiç güzel yıkamıyor. Fairy platiunum en iyisi 👍🏻
CemreKerem35 Melekler benim de makinem bosch a101 den alıyorum hiç sudan geçirmememe rağmen tertemiz çıkıyor. Bir kac kez bimden aldım ama yine temiz çıkmıştı