Dd1619 Kızlar on aylık bebeğim dört gündür kakasını yapamıyor Doktor şurup verdi lavman verdi ama lavman yapmamıza rağmen daha yapmadı kakasını başına gelen var mı nasıl atlattınız
Prensess_annesii Dd1619 kuru kayısı ilaçtan bile daha etkili. Bende kabızlık ile ilgili pist açmıştım bebeğim 8-9 aylıktı birçok kişi kuru kayısıyı ocakta pişir ezerek ver dedi yaptım aynı gün kabızlığı düzeldi çok şükür şuan kızım 14 aylık öyle bir sorunumuz kalmadi
Arhim Canım ck cekıyoruz bızde kabızlık tan. Sabah aksam 1 tatlı kasıgı duphalac ver cıkar merak etme
Dd1619 Arhim sabah verdi doktor kullandım bide şimdi vercem canım geçer inşallah ağladıkça benim içim acıyo
Arhim Dd1619 ver canım ver bende oyleydım cok uzuluyordum suan dıs donemındeyız ek gıda yemıyor mama ıcıyor sadece kabızlık yok yarın yine baslar herhalde. Valla surup veriyorum kayısı falan yiyen bir cocuk degıl
Dd1619 Arhim Canım atlattık çok şükür duphalac Şurup kullandım bikaç kuru kayısıyı Dörde böldüm Cezvede pişirdim ocakta piştikten sonra bilendırdan çektim öyle yedirdim tadıda güzeldi yani zeytinyağ içirdim bir de poposuna anestol krem sürdüm düzeldi şükür