Masha_ onu hiç bilmiyorum bence al bunu kullan daha büyük boyuda var, bisüre sonra zaten geçiyor.bizim kulakları bile kuruyodu ya çok kötüydü bende çok çektim doktor söyledi araştırdım intensive baume en iyisiymiş çok kuru ciltler için.iki kere sürüyodum bi sabah bide akşam uykuya dalınca sürüyodum silemiyoduda etkisini hemen gösteriyodu