Aarel Buzluktan sütümü cıkarıp suyun altında çözdürdukten sonra buzdolabına hazır bir sekılde koysam ben işteyken tekrar ılık hale getırılıp içirilirmi
AYLININANNESI2020 Aarel burda hayir olmaz diyorlar Fakat ben bi kac kere dolabdaki isittgm sutu bebegim icmedgi halde terar dolaba koymsdm 160 cc sut yazik atmadm
Hunilianne Aarel sabah işe giderken çıkar buzluktan buzdolabının normal kısmına koy kendi kendine çözülür hemen zaten. Sonra da az isitir içirirler
Lidya-t AYLININANNESI2020 Sizinki farklı bir durum. Bayan buzluktan çıkmış süt çözdürülüp ısıtmadan konur mu diye soruyor. Siz ısıttığınız sütü tekrar dolaba koyuyormuşunuz. Ama olmuyor maalesef, O sütü tekrar ısıtacaksınız o da bozulmamış olsa bile değerini kaybediyor. Boşa gidiyor yine.
Lidya-t Suyun altına tutmayın eğer öyle suyu aktırıp yapıyorsanız yazık suya. Soğuk suda bekletilip çözüldüğü için hala soğuk o yüzden buzdolabına koyulabilir. Ne zaman içecekse o zaman ısıtılıp verilir
Hunilianne Aarel sabah çıkar sen alarm kur :) süt kıymetli bozulsun, bebiş de bozuk süt içsin istemeyiz ♥️