Anneler havalar soğudu malum bebeğimle ilk kez kış yaşayacağız ve evimizde de öyle yani şuan kafamda deli sorular bebeğim üşüyor mu acaba? Polar bi battaniyem var yani örtünce baya sıcak tutuyor ama arkadasım yakar polar dedi o yüzden örtmeye korkuyorum yorganı nevresimli ama o üşütür gibime geliyor poları alttan örtsem yakar mı ne dersiniz fikri olan var mı