Emiralpmoms Merhabalar sezeryan olali 4 gun oldu sutum anca geldi fakat bebegim cok gazli herkez diyoki sezeryan agrin bebege geciyo sizce boyle bisey varmi? Hic uyumuyrz sabahlara kadar mikil mikil cok uzuluyrm :(
Nily Emiralpmoms bence yok😊 bebek dünyaya daha yemi alışıyor ağlayacak tabiki:) bol bol emzirmeye devam edin. Öyle sacma laflara kulak asmayın lütfen.
Arelll Emiralpmoms ömürlü olsun bende sezeryan oldum ama böyle biley olacağını sanmıyorum ayrıca 4 gün olmuş gaz için erken bi süre değil mi bu sadece benim fikrim bilmiyorum biz gaz sorunu yaşamadık
Tubidy Emiralpmoms bi şehir efsanesi daha 🙈 çocuk doymadığı içinde ağlıyor olabilir bi kaç gün günde 2 veya 3 kez mama vermeyi denebilirisniz bence 😊 memeyi red eder diye düşünüyorsanız biberon kullanmadan kaşıkla veya enjeksiyonla verin 😊normal doğum olduğu halde benimde 4. Günde geldi sütüm o arada aç kaldığı için ağlıyordu kan şekeri düşmesin diye mama takviyesi yaptım 😊
Esrasuleymanoglu Emiralpmoms insanlar kafayı yemiş.! Ne alaka sizin sezeryan ağrınız bebeğinize geçmesi😠Kulak tıkayın lütfen ve anneliğinizin tadını çıkarın🤗Bu günler geri gelmicek,bol sırtını sıvaZlayın yavrunuzun
Kbrsoy Alakası olduğunu düşünmüyorum. Ben de sezeryan Doğum yaptım aynı gün emzirmeye başladım. 2 buçuk aylık oldu bebeğim gazdan ağladığını hiç bilmem..
Mel-sin Bebek gazdan aglayabilir ama sizin bebeğinize gazlı bebek demek için henüz çok erken. 4 günlük daha. Genelde 10 günlükten sonra gaz sıkıntısı başlıyor. Sezeryan ağrısının geçebileceğini de ilk defa duydum. Bunu kim söylemişse o kişinin cahilliği ne aldırma. Yok öyle birşey. Ama ayağına çorap giymiyorsan evin sıcaklığına aldanip, bu çocuğa geçmiş olabilir. (İnan bana ayakların sıcak bile olsa usutebiliyosun.) O kendini anne karnında hissediyor henüz, dünyaya alışmaya çalışıyor, belki bu nedenle ağlıyor da olabilir.
Mnwrdmrtsn Hayırlı evlat olsun sağlıkla büyütün inşallah. Öyle şey olur mu hiç? Sizin ağrınız sizin bedeninizde. Bebeğe geçmez merak etmeyin. Bu dönemde size neler neler söylenecek, çok da kulak asmayın. Annelik fazlasıyla içgüdüsel bi şey. Boşverin her şeyi, emzirin gitsin ☺️
Emiralpmoms Hepinize tesekkr ederimm sutumde yeni geldi zatn bide bebegim tansiyon skntimdan dolayi 37 hftada dogdu
Nily Emiralpmoms güzel doğmuş gayet iyi bende 37+6da doğurdum:) şuam 4.aya girmek üzere , hala emziriyorum Bol bol emzirin sadece saat başı dakika başı hiç usanmadan bıkmadan. Tek amacınız bu olsun:) güzelliklerle büyütün😊
MayneymisAltintop Şu sezeryana mana bulmak için söylenen şeyler beni benden alıyor🤦🏻♀️ İki kez bu operasyonu olmuş birisi olarak çok net söyleyebilirim sezeryanda bağırsaklarınızı falan dışarı çıkartıp operasyonu yaptıkları için ameliyattan sonra en başta siz gaz sıkıntısı yaşarsınız. Birde ameliyathane soğuk olduğu için üşütürsünüz haliyle yine gazlanırsınız ve oda bebeğe geçer. Sıkmayın canınızı tes vakitte geçiyor inşalah🙏🏻
Emiralpmoms Tubidy canm zatn bebegm yanima gec geldi hastahanede kan sekeri dusmus mama+meme olrk gdyrzz mecbur verdm zatn bebek hemsiresi soyledi
Krm Ne kadar bilimsel bilemem ama psikolojik olarak da henüz aynı vücut olarak algılandığı için olabilir. Mesela benim bebeğin derisi ilk günlerde soyulurken bende de olmuştu doktora gösterdim ondaki normal de bulaşıcı mı bende niye oluyor diye. Psikolojik olarak iki beden bütün gün kucağımda emiyor falan tek beden gibi algılayıp biri diğerini taklit ediyor gibi birşey açıkladı. Yani istisnai olsa da imkansız değil hani ikizlerin aynı anda karnının ağrıması gibi bir sey
Zeyyy Emiralpmoms gazdan muhtemelen erken falan demeyin bana dediler doğar doğmaz gaz olmaz az büyüsün öyle başlar yooo doktor boğum boğum gazi var demişti aşırı sürekli ağlar her saniye ya uyur yada memede dururdu yoksa ağlar inan söyle 5dk koltuğa yattığını bilmem sürekli ağlardi bisiklet hareketi göbeğine masaj karnını sıcak tutma ve gaz damlaları hafif hafif ise yarardı 3 aylıkken de vardı gazi 4aydan sonra bitti çok sıkı olmayacak şekilde karnını bi tülbentle sar ayaklarını da sıcak tut bebisin