Anneler Selam
ikizlerim 7,5 aylık. Neredeyse her gece ağlayarak uyanmalarımız var. Kızım yine nadiren ama oğlum neredeyse her gece ve en az 3 kez 😰 bazen şahit oluyorum rüyasında derin derin nefes alıyor ve hıçkırıyor. haliyle korkuyor,ağlıyor. Kucağıma alınca bağırmaları kesiliyor ve yerine inlemeler başlıyor. Acaba yaşayan çözüm bulan anneler var mıdır? 😔 burun tıkanıklığı mı? Kabus mu? Aklıma birşey gelmiyor. Bazen birlikte yatasım var her biriyle. Belki geceleri korkmamaya alışırlar. Ne bileyim 😔🥺