edsn1 Kızlar bebeğim 21 günlük Çarşamba günü Esenler Medipol’de sünnet ettireceğiz Çağlar Münevveroğlu doktorumuz,daha önce doktor beye sünnet yaptıran var mı sonrası nasıl geçti ,bebeğim çok küçük olduğu için çok tedirginim 🥺
alexasil edsn1 Merhaba Çağalr beye sünnet yaptırdınız mı ? Bende ona götürüxem yakın zamanda naaıl geçti süreç memnun kaldınızmı?
Egelif Bizde 27 günlükken yaptırdık. Sadece ameliyathaneden çıkarken ağlamıştı memeyi verince susmuştu. İlk gece biraz huzursuzdu ama yinede uyumuştu. 2. Günden sonra gayet normal devam ettik 1 haftada komple iyileşti bezini 3-4 numara alıp takmıştım ve hep büyük kıyafet giydirdim sıkmasın diye. Yani sonradan yaptırmaktansa 1 günde bitti gitti 🤷🏻♀️ Büyüse anlamya başlasa falan eminim daha zor olurdu
edsn1 alexasil evet Çağlar Beye sünnet yaptırdık bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama yenidoğan sünnetini annenin psikolojisi açısından kesinlikle önermiyorum bebeğiniz 3 aylık falan olduğunda yaptırırsanız çok daha iyi olur 5-6 güne ancak iyi oluyor sonrasında da bir sıkıntı yaşamadık çok şükür
alexasil edsn1 bizimde haftaya cagalr beyde sünnetimiz olacak. Suan 6 aylik oglum. Bende baya endiseliyim acikcasi agrisini nasil en aza indirevilirim diye. 1 hafta sürer dedi iyilesmesi ama bezli bebekler 2-3 günde iyilesiyoe dedi demekki daha uzun sürüyor. Neler kullandiniz agrisi icin birde beze yapisiklik oldu mu ?