Eymenim Ben kehribar yaptırmıştım 4. Ayında salyası için özellikle ama çok şülür bizimkinde öyle ağrı olmadı sanırım oldaydı ağlardı herhalde ama sana tavsiyem kesinlijle ve kesinlikle zeytinyağına karanfil ez 1 gün beklesin sonra damarlarına sür masaj yap çok iyi geliyor