Merhaba iyi akşamlar aranızda yeniyim.3 ay 15 gunluk bebeğim var.Dogumdan sonra 1 kez adet olsun.şimdi 10 gün gecti gebelik olduğunu düşünmüyorum ama acaba diyorum.Dogumdan sonra normalmi yoksa test yapmalı miyim.3 aylık igne yaptirmistim ondan da olabilirmi