Benım kızımda 5 ay 10 gunluk 3,5-4 aylıkkende aglayarak uyanırdı. Bende ınternetten arastırdım neden aglayarak uyanır dıye ve tv yada hızlık gecıs olan seylerı ızleyen bebekler aglayarak uyanır dıye cıktı karsıma. Takıp ettım ve eger telefon yada tvye denk geldıyse o gun mutlaka aglayarak uyanır. Artık hıc tv acmıyorum ve aglamarı kesıldı. Ornek olarak ananesı gelmıstı ve alıssın dıye tv ızlettı tahmınen 10dk falan ve o gece sıddetlı aglayarak uyandı ve bunun gıbı bırkac ornegım var. Ben kendı bebegım ıcın tegıt ettım sızde deneyın ıstersenız.