Susamannesi İyi akşamlar hanımlar elektrikli süpürgem den memnun değilim yenisi almak istiyorum önereceğiniz güzel ürünler var mı acaba 😊 sizler ne kullanıyorsunuz ne kadar a aldınız memnun musunuz ?
Minikprenseselo Susamannesi philips 9323 toz torbasz supurge bn aldgm zamn 200 tlydi smdi 800 lira gbi rakmlarda ama cok memnunum 2 senedrde kullanirm ayrica 6 yil o supurgenn satis elemnliginida yptm
Symefe33 Susamannesi ben 2 gün önce arçelik s 756toz torbasiz elektirkli süpürge aldım suanlik memnunum 1200 den 850 ye düşmüş
Smyr6346 Susamannesi philpsin her markası olur valla çok memnunum parkeyi bile kaldtacak güçte oluyolar
Susamannesi Minikprenseselo teşekkür ederim listeme ekliyorum hemen marathon u da övdüler ama pahalı geldi biraz bunu duymamıştım
Minikprenseselo Susamannesi buda onun alt modwli canm evet maratonuda sattm cok iyi ama pahali yani gerek yok
Mervearas123 Smyr6346 2. Süpürgemi fakir aldım ilkş philipsdi asla memnun değildim hiç çekmiyordu bu yani philipsten memnun kalanlara çok şaşırıyom hatta😅
Susamannesi Mervearas123 gerçek mi çok övdüler bana da marathonu özellikle ama taşınmak üzereyim şuan o kadar bütçe ayıramam
Mervearas123 Susamannesi ben ne aldım bilmiyorum 650 liraya almıştım büyüklerden değildi uygındu öyle almıştım ama hiç memnun kalmamıştım
Ezgislck Susamannesi marathone serisi efsanedir. Bende kullanıyorum ve süpürdükten sonra silinmiş gibi oluyor 😀
Susamannesi Ezgislck çok övdüler bana da kullananlar şuan o bütçeyi süpürgesine ayırmak pek istemiyorum zorunda kalmadıkça taşınıyorum çünkü başka bulamazsam onu alacağım ama sanırım