HazalOzan yani işte onu sordum eylüle kadar dı 3 ay oluyordu, tabii Temmuz hangi ay yaptırdım hatırlamıyorum ama kanamam oldu baya bi süre. Sonrasın da Eylül de adet kanaması oldu belli bir süre de bitti (6 gün sürüyor adetim 6gun de de bitti) sonra ekim de oldum gibi bir kanamam oldu sonra olmadı ilaç içtim sonra ara ara geldi bir daha gelmedi. Şu an ki kanamam neden onu merak ediyorum. İğne mi ne 🤷🏻♀️