Eymenikooo Bir buçuk aylık oğlum var ve sürekli ağlıyor gaz sancısı bitmiyor..Alman damlası varmış çok iyi geliyormuş ama ismini bilmiyorum acaba bilen var mı ?
parlaegegunes Eymenikooo Bizimde çok sancımız oluyordu doktor mestist diye bir gaz damlası verdi 6 saatte bir 10 damla çok iyi geldi
ZeynoEylul24 Eymenikooo biogaia olmasın Almanya’dan Doğum uzmanı kuzenim ondan getirmişti bize iyi gelmişti ama metsilwkadar iyi değildi. En güzel gaz çıkaran damla metsil geldi bize üstelik çok ucuz.
Kmrnatt Nurse harveys diye bi damla var yakınım kullanıyor çok gazlı bir bebekti memnun kaldılar bi deneyin isterseniz 🙂
Duygucalik Merhaba bebeğim 2 aylık ben biogaio ile sab simplex kullanıyorum doktor önerdi memnun kaldık arada bir oluyor yine gazımız ama oda çok normalmiş önceden mosmor kalıyordu şimdi öyle bir sıkıntımız kalmadı inş seninki nede iyi gelir