Zezef valla ateş yapmadığı için uykuya dalamamasına şükrettim.ilk ay asısında hastaneyi yıkmıştı oglum cok korkmuştum üc asıda kac saat aglar zapdedemem ağlar huysuzlanır üstüne ateş te olur diye.panik atagım var o yüzden anneme geldim eşim işte tek basına cocugumu idare edemem diye ama şükür ateş huysuzluk olmadı hemen on dk agladı okadar.aşının sanırım yan etkisi uyku sorunu .çok kaygı stres yapmayın bence ateşe nazaran uyku sorununa ben şükrettim acıkcası bide aglayıp huysuzlanıp ateşi olsa insan me yapacagını şaşırır