Simay41 kaynatmayın sakın değerleri gider kateşe konulmaz..ilk defa böyle görüyorum ve açıkcasu pek iç açıcı gelmedi bana bi tadına bakın anlarsınız ama 3 ay en fazla diye bilşyorum bende bence riske atmayın vermeyin benim dondurucuda 2buxuk ay duran sütlerim vardı bebeğime verdim içmedi bi tadına bakım dedim aman allahım çok kötüydü rengi falanda normaldi halbuki