Bebegim 5.5 aylik doktor mama verdi sütün yetmiyor dedi ancak bebeğim ne kadar ac olsa da mamayi emmiyor. Sma ve aptamil denedim. İcmiyor. Ayrica avent lansinoh nuk weebaby tomme tippe bambino vs neredeyse tüm biberon lari denedim emmiyor. Kasikla da iciremedim. Emerken siringayla akitayim dedim o da olmadi
Oneriniz var mi cok ihtiyacım var