ZeynoSerap O ağrıyı günlerce çektim kollarımı bile hareket ettiremiyodum ağlıyodum acıdan. Öncellikle Allah yardımcınız olsun cidden çok kötü bi acı o , ben kendi yaptıklarımı söyleyeyim ; buz koyuyodum göğsüme ince bi tülbent üzerinden , duşta soğuk su tutuyodum en son çıkmadan , ve 3 4 günde bir göğsümü rahatlatacak kadar sağdım yalnız tamamen boşaltmadım rahatlatıp şişliği gidecek kadar.Duşta masaj yapmamı söyleyende oldu onuda denedim ama sanırım hataydı ondan sonra bütün gece sızım sızım sızladı, yerimde duramadım resmen. Hemen hemen 1 hafta 10 günde geçti yavaşça sütüm çekildi ve rahatladım hamdolsun. Sizede acil şifalar diliyorum🙏🏻