Kusannesi Cnm ben 6 aylıktı playgro nun aktivite masasını aldığında ve onda adımlamaya başladı. Etrafında dönerdi resmen. Çok sevmişti, ve bi yere gidip döndüğümüzde en çok onunla oynardı resmen özlerdi. Ama tabi her çocuğun ilgisini çeker mi onu bilemem. Şimdi bir bebeğim daha oldu bakalım onun da ilgisini çekecek mi. Ama aldığıma hiç pişman olmadığım oyuncaklardan biriydi diyebilirim.