Aishaa iki ayrı doktora gittik, ilki tahliller ( gaita kültür ve parazit taraması) temiz çıkınca anne sütüyle beslendiği icin normal olduğunu söyledi. ikincisi öncelikle sadece sütü, paketli ürünleri ve tatlıları tuketmeyi kesmemi söyledi. Tatlı derken hurma dahi yemiyordum yani. Bundan sonuç alamayınca tam süt diyeti yaptım 3 hafta kadar, yine pek bir değişiklik olmadı. Sonra kendiliğinden azaldı. Ama hala kızımın poposu kızarık ve arasıra mukuslu oluyor kakası. Bir seye alerjisi var sanırım ama neye bilemiyorum.
İnşallah sizin durum cok geçmeden düzelir, o sıra kızım susuz kalacak diye tedirginlikten neredeyse saat başı emzirdim