Perimom geldim geldim fazlası var eksiği yok😄 7 aylık olduk geçen gece 10 kez kalktı ve hepsinde emdi emmeden uyumuyo ayakta sallamaya alıştırmadım bende bide gündüz beşikte uyuma huyu da yok uyanana kadar onunlayım hoş gündüz uykuları çoğu zaman 25 dk sürüyor 😖 aslında emerek uyumayı bıraksa gece sık uyanmaz diyolar bakalım ara tatilden sonra ben emerek uyutmayi biraktirmayla başlayacağım beşikte pis pis yapın diyolar ama mümkün olacak mo😖🙊