Minikimmm Anneler bebeğim nerdeyse bir yaşına giricek artık bir öğlen birde gece uykusuna gecisde uyuyor bu çok az değil mı yeni olmaya başladı boyle bir durum yaşayan var mı acaba
Aybarsefeee Minikimmm gece birde uyuyo öğlen onikiye kada zorla uyutuyorum sonra tekrar gece 12-1 de uyuyo. Çok nadiren on-onbes dakika uyuyor o kadar🤷🏻♀️
Silwester YamacDemirinAnnesii😂😂😂suan 15 aylık bir yasindan beri tek uyku yapıyor.yetiyor demekki düzenlerinlerini kendileri belirliyor aslında 😁 bende hep uyurum hiç kalkmamm 🤦🤦
Baldantatli Ne kadar sure uyudugu oenmli nadir de olsa bir yasindada tek uyku yaoan bebekkler var aksam uykusuna kacta yatiyir peki kacta kalkiyor ogken kacta yatiyor bunlar önemli
Minikimmm Baldantatli mesela 9 da uyanış birde uyku üçe kadar ve 21 de gece uykusu gecede milyonkere uyaniriz
Baldantatli O zmn iyi gece uyaanmiyorsa sikinti yok ama ogken uykusu kisa olursa aksam erken yatirmaya calisin cunku gece uyanir yada sabah erkenden kalkar
Minikimmm 2lokummannesiii öğle uykusu 2 2,5 saat gecede 9 10 saat ama çok uyanıyor gece meme istiyor hep ve emziksiz asla uyumiiiii😟
Minikimmm 2lokummannesiii sahimi bana çok az geliyor 4 5 saatte bir uyku istiyorum ben 😂😂😂yeni doğan bebek sanki