Kızımda idrar yolu enfeksiyonundan şüphelendik. 3 ay 9 günlük. Tahlil verdik. Sonuç çıkmış ama doktora yarın göstereceğiz. Bakteri 22. WBC 13 çıkmış. Lökosit++ yazıyor. Lökosit varlığı enfeksiyon varlığı demek biliyorum ama sorum şu kuveze alınır mı? Doğduğunda 11 gün kaldı. Öldüm o 11 günün her birinde. Tekrar kuveze alınır mı? Nolur bilen varsa cevap versin ya. Içim yanıyor…