LINDAMAY Deletedmom4018 kalın giydirdiğiniz için terliyor kıyafetlerini inceltin. Bebekler kalın giyinmeyi sevmezler, terlediğinde anlayınki üstü kalın. Bir de yatarken üstünü pek örtmeyin, ince birşey koysanız yeterli olur.
caglaras Deletedmom4018 bebeğinizi çok sarıp sarmalamayın çok bunalır. Eğer çok terlerse de susuz kalır daha çok minik aman diyim. Üzerini inceltin mutlaka
Ftrhn Deletedmom4018 canım terlememeli bebek çok bunalmıştır. Benim oğlum sıcak memlekette doğdu çok terledi bezinde kırmızı kristaller oluşmuştu sussuz kaldığı için dikkat et sen de
Flamingom Deletedmom4018 oda sıcaklıgı en güzel 22-24 fazlası zarar. Üşümekten değil terlemekten daha kolay hasta olurlar. Sıcaktan uyuyamaz su kaybeder pişik olur isilik olur hasta olur hiç alıştırmayın başta.
AlyaBaby Deletedmom4018 cok giydiriyor olabilirsin oda sıcaklıgınız ne? Cok giydirip terleyen cocuklar daha sık hasta olur cnm ayrıca bunalırda sen ne giyiyosan bi fazlası giydirebilirsin daha fazlası değil
Deletedmom4018 AlyaBaby ya yenidoğan bebek üşür diyorlar ya bende üşümesin diye sıkı giydiriyorum acaba o yüzden mi terliyor
Suhedaaa Deletedmom4018 canım uzun kollu zıbın var onu giydir altına da bi pijama giydir üstüne de çorap giydir tamamdır çok kalın değil ben öyle yapıyorum yada uyku tulumu oluyor mevsimine göre o da olabilir 🤗
Alisaaaaa Deletedmom4018 bugün 29 günlük bebeğim. Ben kendimizin giydiğinin 1 kat fazlasını giydiriyorum. Mesela kısa kollu zıbın ayaklarına çorap üstüne tulum. Yatırdığımda da penye battaniye ile örtülüyorum. Su kaybeder yoksa bir de huysuz olur sıcaktan çok örtme sarıp sarmalama. Sen ne giyiyorsan bir fazlası olarak düşünebilirsin
Ata0905 Deletedmom4018 biz ne giydiysek bebek de onu giydi bir kat fazla bile giydirmedim ben. Evi hep 23 ,24 de tuttum. Özellikle erkek bebek hiç sikinriya gelemez. Daha fazla terler gerek yok kalın giydirmeye . Kışın da altına bir çorap yada ince bir içlik giydirseniz yeterli.
marimon Bebeklerin vücut ısısı bizimkinden bir derece fazladır her zaman buna rağmen çok kalın giydiriyorsanız terliyordur dün ben üşüyorum diye 4 aylık kızımı biraz kalın giydirdim ter içinde kaldı hemen değiştirdim daha hafif kıyafetler giydirdim