Htcgl Güzel anneler 3 saat önce hiç bir şey yoktu birden vücudunda kızarıklık farkettim. Her yerinde isilik gibi. Sıcaktan olabilir sanırım. Bu süt alerjisi dedikleri 2. Ayda belli olur mu acaba? Şimdiye kadar hiç böyle olmadı ve kalın giydiği anlar da olmuştu. Doktorunu aradım görmeden yorum yapamam dedi. Ateşi filan yok bebemin.
Nily Htcgl sıcaktan olmuştur belki.vücutları cok değişik Kızaran yer 10dk sonra normale dönüyo Bide banyosu falan geciktlyse ondanda oluyo bazen
Busrasy Htcgl Benim oğlumun ilk doğduğunda yüzünün nerereyse çoğu bölgesi kıpkırmızıydı. Normal dediler geçer dediler doktorumda biodermanın bi kremini verdi onu kullandım. 40ı çıktıktan sonra cildi çok şükür normale döndü. Ama mesela dün akşam uykudan kalktığında yüzü isilik gibiydi kızarmıştı. Yarım saat sonra geçti. Şuan oğlum 2 ay 16 günlük. Ciltleri çok hashas en ufak birşeyde kızarıyoe😍 Mesela geçen akiam üzerini birazcık kalın örtmüştüm kalktığında boğazı göğüs kısmı kıpkırmızıydı kremini sürdüm yattı sabah geçmişti
Htcgl Nily gün aşırı yaptırıyorum banyo ama. Şimdi uyuyor uyanınca bi daha bakayım. İnşallah alerji değildir.
Ayaz14 Bu aksam aynı şey benim bebegimede oldu vücudunda kizarikliklar var sanki kizamuk çıkarmış gibi ama ateş yok. Hemen doktora goturdum yenidogan döküntüsü bu olur dedi ayrıca kullandığımız deterjanda yapabilirmis ateş olmadığı sürece korkmamaliymisiz bu arada benimde bebegim 38 günlük
Htcgl Busrasy Ayaz14 vücudu hala aynı benimkinin. İçim rahat etsin diye doktoruna götürcem randevu aldım. Haber ederim burdan 😇
Htcgl Yabrukus her gün tüketiyorum süt ürünü. Sadece çok gaz yapacak şeyler yemiyorum. İnş alerji değildir
Yabrukus Htcgl canım bu allerji oyle berbat birşey ki benim oğlumda ciltte kızarıklık 20 günlükken falan çıktı doktor allerji değil işte atopik dermatit bilmem ne dedi krem verdi neysü yüzündekileri geçirdik bitti sandık bir baktık 2. Ay kakada kan çıktı bu defa yani meğer allerjisi varmış süte. İnşallah değildir dikkatli olun bir süre bakın
Htcgl Happybaby aynen canım her yerinde. Sıcaktandır diye sabahı bekledik geçmemiş. Bakalım bugün gidicez
Htcgl Yabrukus öff korktuğum şeyler hep başıma geliyor inş alerji değildir. Beslenmek çok zor öyle. Arkadaşımın bu sebeple sütü kesildi. Korkuyorum 😕
Happybaby Htcgl kalın giydiği için isilik olmuş olabilir süt allerjisinde belirli yerlerinde döküntü kaşıntı kızarıklık olur geçmiş olsun
Pelinnnnn Evveli gün kızıma banyo yaptırdık 🛁 bitince kremleme yağlama Faslı’na geçtik. Bir de baktım kızımın her yeri kabarmış, topuk taşı gibi pütür pütürlü. Hemen Doktoru aradım, fotoğraflarını çektim gönderdim. Dördüncü aydan sonra -kızım tam dört aylık- atopik dermatit dedikleri deri döküntüsü daha çok görülürmüş. Yeni doğunca da görülüyormuş ama bizimkindört aylık olunca doktor öyle dedi. Sürekli nemli tutmak önemli dedi. Ben de ertesi gün gittim koştur koştur mustela stelatopia kremlerinden ve şampuanından aldım. Bugün yıkayacağım nemli tutan seri imiş bu seri, stelatopia. Yani endişelenmeyin. Bebeğinizi sürekli nemli tutun. Süt alerjisi olunca çok daha fazla kabarcıklar meme ucu gibi oluyormuş ve bebek sürekli huzursuz oluyormuş ayrıca mukuslu kakası oluyormuş. Konuyla ilgili tecrübem ve bildiklerim bu kadar . Size geçmiş olsun, yavrunuzla güzel günleriniz olsun. 😉