C1401n Arkadaşlar 1 hafta önce doğum yaptım bebeğimin gözünün üstünde bi morlukla getirdiler yan göz hizasında da çizik olur da kurur ya öyle Bi tane de çizik olup kurumuş gözünün morluğu kırmızıya döndü bu gül veya doğum lekesi olabilir mi sizce yoksa geçici midir doktorlar açıklama yapmadi baska doktora gidicem zaten
Meryemdeveci C1401n morlugu bilmemde benimde oglumum sağ gözünde bir çizik vardı zamanla geçti şimdi yok
ToprakEmir C1401n bende 11 gun oldu doğum yapalı benım bebegımınde sol gözünün beyazlıgında vardı kızarıklık yavas yavas geçiyor bende neden oldu bılmıyorum sizinde öyle bısıdır yavas yavas gecer bence ama bılemem tabı yınede