Kızlar oğlumu bugün sünnet ettik lokal anestezi ile 8bucuk aylık bu arada normal estetik dikişle oldu ilaçlarını vs verdim şimdi yatiracagim da genelde yüz üstü yatıyor öyle koysam sıkıntı olur mu doktora sormayı unuttum ya soran bilen var mı zaten pipisi nokta kadar kaldı bandaj bile tutmuyor düşüyor 😂bez var sonuçta ama bilemedim