nilinannesiiiiiii siz kaç cc veriyorsunuz ben diğer mamalarda 60 cc veriyordum. şuanda öyle mi devam etsem. kabız yaparsa ne kadar zeytinyağ koyim mamanın içine ??
Minikmucizem555 nilinannesiiiiiii bir çay kaşığı yeterlidir ama 60 cc fazla gibi kaç saatte bir veriyorsunuz? Emzirme aralığınız nedir bunlarda önemli?
ikiKudurukAnnesi nilinannesiiiiiii benim ki 42 günlük ben sabah akşam 30 cc veriyorum sonra beni emiyor siz emziriyor musunuz yoksa sadece mama mı ?
Filizz66 nilinannesiiiiiii her benekte gabızlık yapacak diye birşey yok benim kızıma doğduğundan belli kullanıyorum hiç kabız yapmadı zaten çoğunluk emziriyormuşsun hergün kaka yapmayabilir o zamanlar benim kızım bazen 4-5 günde kaka yaptığı oluyordu şimdi sadece mama içiyor onun için hergün yapıyor. Eğer emzirdiysen sonra 60cc içiyorsa bırak içsin azaltma
nilinannesiiiiiii Ruzgarbaby evet emiyor ilk ay kilo kaybetti, reflüsü vardı bebelac ar ile bebelac gold kullanıyordum. hiç kilo aldırmadı aptamile geçtim
nilinannesiiiiiii Minikmucizem555 ben emziriyorum 3 saatte 4 saatte bir veriyorum mesela bugün 5 te verdim az önce emzirdim gece veririm
Ruzgarbaby nilinannesiiiiiii canım benim doktorum 30 cc yeterli emzirmeden sonra demişti bizde kilo kaybedip sarılık olmuştuk
nilinannesiiiiiii ikiKudurukAnnesi yol emziriyorumda benim 16 günlükken doktor 60 cc ver demişti emiyordu valla
nilinannesiiiiiii Ruzgarbaby benimde sarılık oldu bide reflüsü vardı canım çok kilo verdi 3750 doğdu 3300 e kadar indi, verdi tekrar aldı 31 günlükken anca 4 kilo olmuştu
ikiKudurukAnnesi nilinannesiiiiiii yani sütün varsa bence o kadara gerek yok ama bilemedim benim sütüm var sarılığı vardı ondan başladık biz ama sadece sabah akşam 30 cc veriyorum
Bulutluhava Ek gıdaya başlamayan bebeğin mamasına zeytinyağı koymak mı😱 bunu bir doktora sordunuz mu?
nilinannesiiiiiii ikiKudurukAnnesi canım benimde sarılıpı daha yeni geçti bu hafta. reflüsü var kusuuordu hep dr kendi dedi mamaya başla diye
ikiKudurukAnnesi nilinannesiiiiiii doktor sesiyle tabi ki öyle yap canım bizde uzamış sarılık var hala geçmedi biz bebelac gold kullanıyoruz bir de reflü olduğu nasıl anlaşılıyor
Bulutluhava nilinannesiiiiiii çoğu kişi yapıyor diye değil de doğru olan şeyi doktora sorup yapmalısınız.
nilinannesiiiiiii ikiKudurukAnnesi benimki her emdiğinde mama içtiğinde kusuyordu kilo kaybetti canım çok
nilinannesiiiiiii Ruzgarbaby yarım saat sonra berin diyorlar ama ne bileyim gece öyle yapayım kilo alımı nasıl kaç aylık kesinki
Ruzgarbaby nilinannesiiiiiii Şuan cok güzel kilo almaya başladık sarılık değerlerimiz düştü 1 ay 22 günlüğüz 5 kilo olduk canım bugğn kontrole gittik