Giraysmom20 YeldaKuzey Koç Burcu oldu ama evde bir akrep(ben) birde yay(eşim) var hayırlısı bakalım 😂
minniegibi-amadegil Giraysmom20 Kızım Koç (6 aylık) ben Oğlak eşim Yengeç anneannesi Akrep dayısı Başak anlaşamadığı 4 burcuz korkuyoruz 😃
Zeynebimmmm YeldaKuzey ben terazi, 2 buçuk yaşında kızım terazi, 28 günlük oğlum terazi, eşim akrep😂😂
Minnaktospik YeldaKuzey normal dogum tarihi 22 şubata denk geliyordu hep dua ettim insallah birazcik erken dogarda balık burcu olmaz diye 🤭 17 subatta dogdu kova burcu 🤗
denizesintim17 Minnaktospik bizim de 17 şubat merak ediyorum sakin bir bebek mı? Kendı kendine vakit geçiriyor mu ? 🙂 erkek bizim ki sizin ay 50 tane soru sordum 🤭
Hira-Mina Minnaktospik ahahaha sende bendensin hamilelik hormonlarından ağladım bile ben benim gibi balık olmasın diye 🤣
Tprk1802 Elfydr benimki de kova , 8 aylık. Nasıldır kova bebekleri bizimkisi uykusuz huysuz hep aktif :)
Happygirl8 Matmazell_ Allah yardım etsin.. 😂 Benim eşim de aslan en kızdığım özelliği adam zerre mütavazi değil 🤦♀️😃
Prensannesiyimm YeldaKuzey benim koç oğlumun koç baba boğa burçlardan pek anlamam ama tek bildiğim koçların inatçı olduğu 😂
Deletedmom421 Prensannesiyimm Ayy canım Koçların en sevdiğim huyu aşırı çalışkan ve titizler ama güzel yemek olsa yerler onun dışında 3 gün aç kalsa aklına yemek gelmez birde aşırı düzenli Çabuk sinirlenir ve Merhametlidir , çünkü eşim Koç😆