17 aylık oğlum, bütün gün emzik ağzında, günde 4 biberon süt içiyor yani biberon da ağzından düşmüyor, geçen hafta arka arkaya kendi ismini söyledi, gel, baba dedi. Şimdi çok sıkışırsa meme(emzik) ve mama diyor. Sürekli konuşuyorum, herşeyi anlatıyorum, ama yok konuşmak istemiyor. Bu hafta doktorumuza kontrole götürücem sırf bu konuşma olayı yüzünden.