SelcanKuzey Kızlar doğum raporumun bitmesine 20 gün kala mağazam kapandı başına gelen varmı kapanana kadar işleyen paramı alabilirmiyim bu konuda bilgisi olan varmı 😔🙏🏻
Goktug1308 SelcanKuzey 170 den en saglıklı bilgiyi alırsın.ama bence alırsın en kötü 20 gün eksik alırsın
SelcanKuzey Goktug1308 170 aradım birebir başına gelen varmı diye bilgi almak istedim kızlardan teşekkür ederim
SelcanKuzey Goktug1308 mağaza kapanana kadarki işleyen paranı alırsın dediler o 20 günlük kalan alamadığım parayı ise bir işe başlayıp sigorta girişim yapıldığı an alabilirmişim