YagmurKocer bence ishal değildir, ishalde günde bir kere yapmaz daha sık yapar ve bayağı sulu olur diye düşünüyorum. Bebek kakası cıvık olur normalde. Rengi sarıysa kokusunda da anormal derecede bi kötülük yoksa bence bi sorun yok. Bu arada mama ile besleniyormuş. Maşallah kabızlık olmasındansa bence bu duruma şükret canım 😊 bizde mama ağırlıklı besleniyoruz kabızlık problemi çok yaşadık 8 gün yapmadığı oldu. 3 günde bir yaptığı zaman seviniyordum ben.