BerilinAnnesi61 Kızlar şu 1 haftadır kızım başını yana doğru eğip öyle yürümeye başladı tıpkı mücize doktordaki ali vefa gibi yarına genel kontrolümüz var birde sizlere danışmak istedim
MarlaSinger BerilinAnnesi61 ya canım çok tatlsın benzetmen çok tatlı ama onu benim oğlum da yapıyor. Bi şey şu an yani
BerilinAnnesi61 Melekk61 bilemediğim için sormuştum zaten hiç etrafımda da görmedim ister istemez acaba mı dedim kendimce siz değerli annelere danışmak istedim
Ikraderin Benim kızımda öyle yürüyo arada dikkat çekmek için birde simariyo o yüzden yapiyo,hele babası işten gelince onu görünce çok yapıyor, korkulacak bisey yoktur diye düşünüyorum.