Kızlar 1 ay 18 günlük yavrumun poposunda saymaya içimin el vermediği kadar çatlak var.Ikınmaktan kıpkırmızı oluyor ama kakasını yapmıyor,gelen de taksit taksit sızıntı şeklinde.Çok acı çekiyor kurban olduğum,helak oluyor ağlamaktan siz de annesinin anlarsınız kahroluyorum.Acıdan uyuyamıyor,uykusuzluktan bitkin düşüyor bi görseniz…Bugün doktor doktor gezdik kan testleri alerji testi falan yarın çıkacak,Allah’a şükür bağırsak filmi temiz çıktı.Çocuk gastroya da götüreceğim bir iki güne.Sıkıntının nedeni %90 makat çatlağından görünüyor.Çocuk cerrahı doktorumuz lansinohun meme ucu için kullanılan çatlak kremini her bez değişiminde sürmemi söyledi,ekstra olarak madecasol de sürüyorum.Bir de gece yatmadan teramsin göz pomatını sürebilirsin dedi.Sıcak suya oturtacakmışım günde 3 kere.Sizin başınıza geldi mi bu durum,bu yöntemler işe yarar mı iyileştirir mi oğlumu ? Sizlerin deneyip çok memnun kaldığı yöntemler varsa bu postun altında benimle paylaşabilir misiniz? Ruhen inanılmaz çöktüm acı çektiğini görmek çok tüketiyor inanın oracıkta allah canımı alıyor sanki.Yardım edin anneler 🙏🏻