-Tugce07- Merhaba arkadaşlar 6 buçuk aylık olduk bende biberon ucunu 6 ay ve üstü olanı aldım avent kullanıyoruz bu arada ama bebeğim boğuluyor içermiyor bunu yaşayan varmı