Prens0205 Sedanurbet evet kızlar bende post açacaktım şimdi fotoğrafının altına bie kaç arkadaş yorum atmış yengesi iyi olduğunu eşiyle de konuştuklarını bir sorun olmadığını yazmış
Sedanurbet CemreKerem35 ya bende merak ediyorum bide bugün bu konu ayni hic yasanmamis gibi kimsede bisey yazmamış adminler felan mi kapatti acaba
CemreKerem35 xbirisi bir arkadaş bu gece başıma bir şey gelirse sorumlusu boşandığım eşim falan yazmış sonra da haber alinamamis
CemreKerem35 Sedanurbet hiç bilmiyorum belki haber aldılar kadının ismi ifşa olmasın diye sildiler de olabilir . Hani kadın iyiyse silin demiştir
_tospikannesi Sedanurbet insallah canım ama oaylasımı hala duruyor ve kendisinin bi acıklama yapması lazımdı yeni paylasım falanda yok ınsallah iyidir 🙏🏻🙏🏻
Elifdoruk0103 Sedanurbet biraz önce post açmış iyiymiş en azından başına bişe gelmemiş psikolojik olarak kötüyüm yazmış