Bebeğim 19 aylık dün hapşırma burun akıntısı ateş kusma öksürme vardı dün gece acile götürdük kusunca önemli bısı çıkmadı şükür fıtıl verdiler ateşi düştü ama gece eve geldık sabaha karşı uyandı sık sık atesı vardı yüzünü yıkadım burnu tıkalı gıbı akıyor hala ama sabahtan beri meyveden başka bısı yemedı gece mamasını bile yemıyor sımdı esımı bakkala yolladım kek al dıye belkı yer dıye emmıyor ek gıda alıyor sDce hasta olduğu ıcınmı böyle ıstahsız açaba