Merhaba kizlar ben bekarken yumurtalıklarımda kist vardı iki kere doğum kontrol hapı verdi doktor ve geçmişti evlendigimde yoktu sonra hamile kaldım kızım oldu doğumdan sonra kistler tekrarladı çok sancım oluyordu doktora gittim kist var dedi ama bebeğim küçük olduğu için ilaç veremedi emziriyorum 3 ay sonra gel dedi 5 ay geçti ama pandemi dolayısıyla hala gidemedim çok sancım oluyor bazen en son 5 cm di başına gelen var mı patlar mı kistler bana zararı olur mu