Merveedd Kızlar sezeryan doğum sonrası korse kullanan var mı? ne zaman ve nasıl korse kullanmalıyız bilgisi olan var mı?
Ipekk Merveedd doğumdan 1 hafta sonra kullanmaya başladım. Medikallerde abdominal korse diye geçiyor.çok faydasını gördüm 👍🏻
Birprensesannesi Merveedd Sezaryenden 1 hafta sonra abdominal korse taktım hareketlerimi bile rahat yapmamı sağladı eğilip kalkmayı..20 gün kullandım sonra normal çamaşırlı korselere geçtim..hatta bir tanesini baldırdan itibaren aldım yani boydan korse toparlasın diye inşallah sıkılaşırız tekrar 🙏🏻😁
Duygue Merveedd bende aldım nbb karın inceltici korse diye geçiyo doktora sormayı unuttum nezaman kullanıyım diye baya dar bişey
Deniz14 Merveedd lcw’da 17 liraya bir korse var ben onu aldım memnunum 2 haftadan sonra kullanmaya başladım ama ben doktoruma sormadım https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kadin/Korse/3015117/555628
Merveedd Ipekk bende kullanmaya kalktım içten yanmam çok oldu şuan 1 ay geçti kullanayım dedim😂fiyat nedir acaba😊
Umay Ben 6 gün önce sezeryan ile Doğum yaptım doktoruma sordum kullanmaya başlayabilirsin dedi bende bugün e bebekten Doğum sonrası için korse aldım kullanmaya başladım inşallah faydasını görürüm 😊
MerveYiittekin Bende sezeryanlıyım 2 ay oldu korseye giremiyorum nasıl giycem 😢 bedenini neye göre alıyorsunuz